lördag 22 augusti 2009

Min sötaste lilla Wilma



En layout på min minsta sessa...Hon presenterar sig nästan alltid på detta sättet " Det är jag som är Wilma" eller Bilma som det blir när hon säger det :-). Har blandat papper, dekos, färger hej vilt på denna sida, och det gick snabbt, plockade lite spillpapper och slängde ihop allt på knappt en timme. Är nöjd med resulatet måste jag säga. Det lilla trädet har min stora dotter gjort och mamma snott hehe...det är gjort med Bindeez (tror dom heter så), små pärlor som fäster ihop med vatten. Säkert inte syrafria på nåt sätt, men what the hell, snyggt är det :-).

Klicka på bilden för att se bättre!

2 kommentarer:

Lena Svensson sa...

Ja du har all rätt att vara nöjd med den för den är jättefin.

Kicken/Miss E sa...

ååh, den Lo´n är helt underbar! Älskar de färgglada färgerna super mkt!
Kram